«Коммуналдық қызмет» мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны

Тұрғындардың шағымдарына жедел әрекет ету орталығының ашылуы

Халыққа қызмет көрсету сапасын арттыру аясында «Коммуналдық қызмет» МКК тұрғындардың коммуналдық қызметтерге қатысты өтініштерін тәулік бойы қабылдап, өңдеуге арналған Жедел әрекет ету орталығын ашты.

Орталық заманауи технологиялармен жабдықталған: мониторинг панельдері орнатылған, Smart City жүйесімен интеграцияланған, әрбір аудан бойынша аналитика жүргізіледі. Орталық мамандары күнделікті оқытудан өтіп, шағымдардың 85%-ына дейінгісін сыртқы қызметтерге жібермей-ақ шеше алады.

Кәсіпорын директоры Жанна Құсаинованың айтуынша, орталықтың басты мақсаты – мәселелерді жедел шешіп қана қоймай, олардың алдын алу, яғни предиктивті талдау арқылы болдырмау.

Орталыққа 109 нөмірі арқылы немесе «Коммуналдық 24/7» мобильді қосымшасы арқылы байланысуға болады.