«Коммуналдық қызмет» мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны

Аялдамаларға қысқы жылыту жүйесін орнату

«Коммуналдық қызмет» МКК қыс маусымының басталуына орай қоғамдық көлік аялдамаларына жылыту жүйелерін орнату жобасын жүзеге асыруды бастайды. Алғашқы кезеңде Абай, Сейфуллин және Назарбаев көшелеріндегі халық көп жүретін аудандарда орналасқан 25 аялдама павильоны жаңғыртылады. Еден мен орындықтарды жылыту жүйесі температура -5°C-тан төмендеген кезде автоматты түрде іске қосылады. Сонымен қатар, аялдамалар жылуға төзімді материалдармен, мұздан қорғайтын жабдықтармен […]

Экологиялық таза арнайы техникаға көшу

Осы жылдың 1 маусымынан бастап «Коммуналдық қызмет» МКК дизельмен жүретін коммуналдық техниканы жаңа буындағы электромобильдерге ауыстыруды бастайды. «Жасыл қала» бағдарламасы аясында сатып алынған алғашқы 12 электрвакуумдық техника кәсіпорын автопаркіне келіп, қаланың орталық аудандарында қызмет көрсете бастады. Жаңа техника дыбыссыз жұмыс істейді, атмосфераға зиянды заттар шығармайды және қызмет көрсету шығындарын екі есеге дейін қысқартуға мүмкіндік береді. […]

Самал-2 шағынауданында «Ақылды аула» жобасының іске қосылуы

Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын цифрлық түрлендіру бағдарламасы аясында «Коммуналдық қызмет» МКК Самал-2 шағынауданында аулалық кеңістікті бақылаудың интеллектуалды жүйесін орнату бойынша пилоттық жобаны сәтті аяқтады. Жаңа «Ақылды аула» жүйесіне автоматтандырылған жарықтандыру, бейнебақылау, ауа ластану деңгейі мен шу деңгейінің датчиктері, сондай-ақ толуына байланысты хабар беретін интеллектуалды қоқыс жәшіктері кіреді. Жоба отандық IT-компаниямен серіктестікте жүзеге асырылып, қала деңгейінде алғашқы […]

Тұрғындардың шағымдарына жедел әрекет ету орталығының ашылуы

Халыққа қызмет көрсету сапасын арттыру аясында «Коммуналдық қызмет» МКК тұрғындардың коммуналдық қызметтерге қатысты өтініштерін тәулік бойы қабылдап, өңдеуге арналған Жедел әрекет ету орталығын ашты. Орталық заманауи технологиялармен жабдықталған: мониторинг панельдері орнатылған, Smart City жүйесімен интеграцияланған, әрбір аудан бойынша аналитика жүргізіледі. Орталық мамандары күнделікті оқытудан өтіп, шағымдардың 85%-ына дейінгісін сыртқы қызметтерге жібермей-ақ шеше алады. Кәсіпорын директоры […]